torsdag 29. november 2007

Tru det eller ei...

Tida flyr, og juleforberedelsane er i gang. Det blir raskt mørkare utan for glaset og det nærmar seg jol med storm skritt. Uff, får eg tid til alt eg har planer om å gjere. Tenk at eit halvt år er gått allereie, som tida flyr.

Men årsaken til at eg skriv her i dag er jo med god grunn. Tysdag morgon høyrde eg mykje rare lydar ute, stod lenge å undrast over kva det kunne vere. Etter kvart måtte eg gå til time, men i det eg gav opp å kikke kom ein rar fugl med farge grøn fykande over skuleplassen.

Margrethe i klassa sa, ”oi! en svale, har ikke du flydd sørover ennu...”

Men eg va sikker i min sak, ein svale??? Er svalen grøn au no da??

”Den va ikkje mye grønn!”

”så dere pappegøyen!” sa Andreas. ”pappegøye?”

Men dette var kva me såg: http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article3126231.ece



1 kommentar:

Aina Marie sa...

før jeg sier noen ting: TUSEN TAKK Erna. Er helt målløs. Virkelig. Tusen takk. Den rakk akkurat fram. 1. desember i morra. Gleder meg betydelig :-)

en gulgrønn papegøye! sprøtt.
Og nydelig bilder av nordlyset! Vakkert:-)