torsdag 20. september 2007

Den fantastiske seglturen.




Som sagt reiste me ut i liten kuling, mykje vind og bølger i tillegg til regn. Læraren som for øvrig heiter Odd Arne, spurde meg om varmedressen eg hadde på meg va flyteplagg og om det va vasstett. Eg forklara at eg ikkje visste om den va vasstett, men det skulle jo ikkje ta lang tid å finne ut i dette veret. Og me hadde ikkje kome halvegs før eg var våt..... LÆREPENGE....


Me segla i eit par, tre timar, før me va framme i ei fin bukt der me rodde i land og sette opp telt. Eit telt med plass til 10 pers. og eit som det skulle vere plass til 5. Eg skulle få æra og sette opp 5 manns teltet som eg aldri hadde vore med å sett opp før. Etter mykje om og men og eit par gloser frå både Odd Arne og meg, og mange gode latterar etterkvart stod teltet tilslutt oppe. Så va det å finne passande plass. Me sette det opp eine etter den andre plassen, men uansett kvar va det ein kul her og der. Ikkje enkelt å seta opp telt skal eg fortelje dykk.




Etter så mykje styr med eit dumt telt (som for øvrig, var for komplisert for telemark og klatringfolket, at dykke klassen/ lofoten klassa måtte overta det) var eg den heldige å få plass i det teltet.

Det vart eit godt måltid med pasta og fisk. Før me etterkvart skulle ta kvelden, til ei stor overrasking for oss kom det så å sei tamme revar på besøk. Eg vart ikkje veldig begeistra då dei ikkje virka skye i det heile teke. Men men, hoppa i pøsen og sov godt til neste dag.


Det va kaldt neste morgon, me kledde oss og steig ut av teltet. Hadde eigentleg hatt ei god natt i motsetning til dei som sov i 10 manns-teltet.

Det var kvite toppar på fjella og sola skein vakkert ute. Ein fantastisk dag tenkte eg, det vart servera deilig frukost, også kalla arme ridderar. NYYYYYYDELIG.
Eg vart mett i alle fall, etter sikkert 6 brødskiver :)





Så bar det ut på ein segl tur som skulle vare ein 3-4 timar men som viste seg å vare i alle fall 6 - 7 timar, det vart veldig kaldt etterkvart og eg hadde ikkje med meg varmedressen, den hang jo til tørk i ei furu på øya. Me kosa oss på tur tross kulden, nøtter, sure skrikarungar, seigmenn og blomkolsuppe var menyen :)




Når me ikkje åt, fiska me eller speida etter ørn, kanskje låg ein berre avslappa i båten og såg skyene leike på himmelen, eller speida utover det blanke hav og den fine naturen...











Odd Arne presentera at Dykkelina ifjord hadde greit 2,5 knop når dei rodde, så her skulle rekorden slås.

















Men før ein i det store og heile kunne ro måtte staute Erik trå til eit tak og pumpe vatn ut av båten, i og med veldig mykje regn dagen før var dette naudsynt før ein kunne ro.















Eg har fått følelesen av at klassa har veldig konkurranse instinkt, og det varte ikkje lenge før me plutseleg hadde konkurranse om størts og mest fisk. Dette er då særskilt mellom Ola og Stein som er to bestekameratar, som av og til kan minne meg om to brør. Koseleg i grunn.




I denne "konkurransen" om størst fisk vann Ola (på biletet)














Etter seglturen laga me bål og hadde det trivleg med god mat og leikar rundt bålet. I dag var det og (som ein overraskelse) fisk på menyen. Kanskje ikkje heilt heldig for dei som ikkje likar fisk, men det var veldig godt..... Ris og fiske gryte. enkelt og greit. Ein treng ikkje komplisera rettar på tur. fordelinga på mat va slik denne gongen: 1000 kr på mat, 1500 på snop....Joda, kunne jo ikkje disponera pengane annleis. føler eg har blitt 10 kg feitare i løpet av denne turen.






Me har ein del barske folk i klassa som og tok seg eit lite kveldsbad denne kvelden, og ut i frå dette ansiktsuttrykket vil eg kunne påstå at det var kaldt, og ut ifrå skriket, va det i ALLE FALL kaldt, men likevel var det faktisk fire personar som bada.

Me la oss etter ein koseleg kveld rundt teltet. Og ALLE vakna neste morgon, sjølv om det fram til me sovna, kunne høyres ut som folk skulle ta livet av kvarandre i det andre teltet.












I dag starta dagen med møte rundt bålet, der vermeldinga vart presentera. Det vart meldt om liten kuling til kvelden og stiv kuling i morgo - dette ville for oss sei at me ikkje kom oss heim på fredag ( i morgo) om me vart på teltplassen ein dag til.




Så me begynna å pakke personlege eiendelar og pakke ned telt. Etter ein lengre leksjon om kva som var etande i fjæra bar turen til Skrova, ei øy med verdens rikaste befolkning iflg. Odd Arne.














Med ein sjuk medelev (migrene og sjøsyke) vart det kun do stopp og ei enkel tomatsuppe til middag (skulle eigentleg ha bacalao) på skrova, før turen bar til Kabelvåg, skulen, dusj, kveldsmat og seng.



Alle var glade for å vere heime igjen, eg sjølv trur ikkje me hadde omkome av ei natt til ute. Men ein koseleg tur vart det uansett :)

Ingen kommentarer: