tirsdag 18. september 2007

Segltur med fembøring

hei hei :)

I dag skal klassa ut på segltur med fembøringen til skulen. Me skulle pakke og reise etter ord for dagen.

Eg pakka til langt på natt, me skal vere borte i fire dagar, så det er ikkje mykje ein treng, men det er vanskeleg å pakke alt i plast, putte plastsekkane i ein stor søppelsekk også få søppelsekken oppi bagen, for meg var dette eit lite prosjekt.
Klokka fire i natt våkna eg av at regnet piska mot ruta, og et tenkte mitt om denne båtturen.

Til morgonen fekk me beskjed om å ikkje møte på brygga, men i klasserommet. I klasserommet vart me einige om å pakke båten klar, det er mykje som skal med på ein liten tur, fersk vatn, fiske utstyr, telt og telt til båten, mat, primus, osv osv.

Me va ferdige med å pakke i båten i stad, kl 10.30 no sit me berre å ventar på at klokka skal bli 12.00 og at veret skal roe litt. Det var liten kuling i dag til morgonen, og med 13 grønnskollingar som læraren seier, er det ikkje særleg å reise på tur i liten kuling, veret har i og for seg roa seg litt no, og eg ser fram til ein segltur.

PS: gruar meg litt for sjøen, trur nok eg bli litt sjøsjuk ja, men kven taklar vel ikkje det :)

Ingen kommentarer: